hej jag heter viola och jag är en äkta turist.



en marknad i Holland.



Hyde Park i älskade London.


Camden market i London, hittade världens snyggaste linne på en secondhand affär där, va lite dum i huvet bara och köpte det inte...


Englands sötaste by





inget slår Engelska stränder, de är underbara!


nån cool brud

Cornwall va underbart, finaste stränderna!
Lite bajsigt att det inte va så bra väder... Det regnade lite (eller mycket) varje dag, typiskt England? Vattnet va skit fint och sådär härligt blått, va dock rätt kallt eftersom det är Atlanten man badar i där :)  Har köpt lite najsiga saker som jag kan visa imorgon. Min syster kommer hem från sin språkresa som hon har varit på i 3 veckor ikväll, och en fågel viskade i mitt öra att hon har köpt nåt till mig, hoho :D Jag ska följa med och hämta henne på Arlande inatt och då kan jag äta på Starbucks också, yey!

Ska tjäna lite pengar nu, puss ♥
Maya

Guu va fina & härliga bilder!! Vi måste ses nån dag! :D <333333333

2010-08-10 @ 16:58:11
URL: http://levasommysan.blogg.se/
Gues who?

Londoooon! :DD

2011-08-06 @ 19:49:41
URL: http://am.....

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: