skiter i vad och jag skiter i krav


Igår packade jag julklappar för fullt till julklappsbytena idag men mina vänner. Älskar att göra fina paket, och att få fina paket, haha.

Idag träffade jag Ida & Tora hos Amanda vid halv 11. Vi bytte klappar och jag fick en jätte fin ring av dem, tack! :D Den va lite stor bara så ska byta den.. Aja, vi åt lite där sen följde Tora & Amanda med mig till stan för att leta efter en likadan klänning som jag tappade bort, men den va självklart slut. Hatar mig själv just nu. Hahaha (blir glad igen typ?), det va en skit konstig kille som kom fram till oss på pendeln och började sjunga typ "Oh Jesus christ the lord!" hehehe. Ska åka till Emelie och träffa Mirre & Bea för ännu en julklappsöppning, så då stannar jag nog till i vällingby och letar efter något nytt. MÅSTE HITTA NÅGOT!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: