svinkallt



Idag är det ridning som gäller.
Det är min tur med fikat idag, så det blir shäät smaskigt ;) Skolan har varit bra idag. Vi har haft vikarie, han är skit skön, haha. Vi ska ah NO-prov, surt & basikst, på torsdag så jag måste börja plugga till det. Men vi har hållt på med surt & basikst ett tag nu, så jag kan det ganska bra :) Fast lite extra plugg skadar ju inte ;)

Förövrigt så har det varit skit kallt idag! Det var - 21 grader hos mig imorse. Det är ju helt sjukt! Snön kommer säkert inte vara borta när vi har skolavslutning äns... Gaah!
Liisa

SVAR: Du måste vara 16 (dom räknar året du fyller 16). Annars kan du gå "SATS tillsammans" och då går du med någon som är över 18 år :) <3

2010-02-22 @ 20:14:41
URL: http://theliisa.se/
Emma

Jah okej, den är din iaf :D

2010-02-22 @ 22:19:28
URL: http://eemmaah.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: