american pizza.






Hade ni en bra fredagskväll? :)
Jag satt och tittade på Let's Dance med familjen efter en god måltid med pizza. Vi beställde från nåt ställa här i närheten där de hade mer amerikanska pizzor, men mer ost alltså. Mmmm, jumjum! :D Däremot fick vi vänta i över en timme för att de skulle komma levererade till dörren...

Vem håller ni på i Let's Dance då? Själv håller jag på Elin Kling tror jag, även fast det inte gick så bra för henne igår. Sen tyckte jag Mattias va bra också. ;)

Idag har jag haft en ganska slapp dag. Har suttit och spelat The sims mest. Kom hem för en liten stund sedan från att ha grattat en familjevän på födelsedagen. De åker till Dubai imorgon, fett najs! Jag vill också till värmen. :'(


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: