cold.






Jag gick upp vid halv 10 idag.
Jag känner mig duktig som går upp så tidigt. ;) Nej, men det var min farmbror som ringde (ringde? vad säger man?) och väckte mig. Gick upp och åt lite frukost och sedan körde jag The sims 3. Vet ni? Mitt The sims 2 har slutat funka!!! Jag fattar inte varför. Buhuu! Jag vill spela det också!

Det kommer nog bli ganska bra uppdatering idag. Good huh? ;D


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: