ipod touch g3


Jag är med och tävlar om en ipod touch G3 från Nordicappleparts.com hos KENZA! Jag har velat ha en ett tag nu, så jag tar chansen helt enkelt.

Det här är mitt rim:

En Ipod har jag länge velat ha,
Om jag skulle få en från Nordicappleparts.com skulle jag bli väldigt gla'.
Jag skulle dock bli galen,
Om jag sedan tappar den på balen.
Den har touch och den är smal,
och den har ett snyggt snyggt skal.
Vad mer kan man önska sig än en sån här grej,
Jo kanske att få den av en fin fin tjej som dej ;)

Hahahhahaha, jag trodde först att man skulle behöva rimma på Ipod, galen och Nordicappleparts.com, haha. Hur fan kan man rimma på Ipod lixom... Det bästa jag kom på va CoD, och det rimmar inte äns, haha. Nu fick jag till ett helt okej rim iallafall ;)

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: