ain't gonna make a big deal out of it but it breaks my heart


Idag har jag hunnit med att kolla på när mitt lag mötte BP. Väldigt spännande match må jag säga! Otroligt jämn. Blev dock förlust men det looooovar jag att vi tar igen till nästa gång. Förfan bele, vi är så jäkla bra! Nu ska jag ut med mina friends och äta lunch, får försöka skrapa ihop lite pengar för det finns inte mycket i min plånbok kan jag säga...

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: