finns det en så finns det flera


foto nedersta bilden till vänster: Ida

paketöppning grillade marshmellows med choklad kladdiga fingrar el clásico för mycket packning sovning på studsmattan läskiga ljud chips överallt cp grej på iphone skratt en amanda som pratar i sömnen ännu mer skratt fina vänner hallon, grädde och kladdkaka. En kväll att minnas!

Fina bilder känner jag, hahaaaa... Aja, orkar inte nu. Är så jäkla trött har sovit i 4-5 timmar inatt bara, var dock lätt värt det! :D Måste snart åka iväg på träning, uppdaterr mer imorgon!
Amanda

Violaaa, nu vet ju hela världen att jag pratar i sömnen :$:$

2011-08-15 @ 21:15:54
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Amanda

sv; Hahaha....

2011-08-16 @ 10:29:22
Amanda

Oj, glömde bloggen ;)

2011-08-16 @ 10:29:46
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: