been up all night, staring at you



Heeeeeej nu är jag hemma igen!
Har vart en lång dag. Fick inte sova ut ordentligt för det första.. Vi gick upp typ halv 10, wey! Dear John blev filmen vi såg på igår, 3:e gången jag såg den men den är ju så bra! Det tyckte dock inte Ida som somnade mitt i filmen, haha! Men jag grät faktiskt inte den här gången så det va bra iallafall (: Idag gick vi och åt lite på ett ställe i närheten och sen spelade vi ett väldigt roligt spel. Jappjapp, det va typ det!

Snart kommer min farbror och hans fru hit, vi ska fira mig lite gran eftersom jag fyller år på tisdag. Det blir mycket delikat mat men jag känner mig inte ett dugg hungrig tyvärr.. Undra vad det kan bero på?!

                                                                                                                   bilderna snodde jag av Amanda
Tobias Martinsson

Allt bra med dig? :D

Hoppas du får en bra lördagskväll! :D

2011-01-22 @ 17:34:30
URL: http://photoframe.blogg.se/
MALIN

hej! har äntligen lagt upp vinnaren av dagens blogg!

kolla om det var just du som vann! om inte, så kommer det en ny chans imorgon. Puss.

2011-01-22 @ 17:53:23
URL: http://mavalina.blogg.se/
klara den koola

ja visst äääär han! ;)

2011-01-23 @ 11:49:04
URL: http://klaralova.blogg.se/
Moa

Vad heter låten? :D

2011-01-23 @ 14:19:27

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: