black&white


tjena bananas !
nu när Viola är på semaster i USA (gaaaaaah jag är avensjuk!) så tänkte jag (Tora, Violas kompis) gästblogga två gånger .. en gång denhär veckan (nu) och en gång nästa vecka, och då gör vi som så att jag lägger upp lite bilder som jag själv har fotat och har olika teman dessa gånger , HERE WE GO.

svartvit



Amanda

Feett finaaaa Toraa! Du borde fota meer! :D

2011-06-28 @ 22:05:18
URL: http://amandafoton.blogg.se/
L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Har en stor SPECIAL TÄVLING på bloggen!:D När du kan bli juli bloggen inför mina 1000 läsare!!!:D Anmäl dig nu på min blogg!!!:D



SPAM ÄR TILLÅTET!



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2011-07-02 @ 16:55:14
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: