those christmas lights light up the street down where the sea and city meet


Hej vänner! Har haft mycket för mig de senaste dagarna och därför inte haft någon tid alls till bloggen. Igår åkte jag för att se på bio direkt efter skolan, men när jag kommit fram visar det sig att Tora inte hinner dit så jag, Amanda & Olivia åkte hem till Olivia och lyssnade på julmusik och åt middag. Vid 6 åkte vi tillbaks till bion (alla tillsammans den här gången) och såg Breaking Dawn part 2. 
 
Idag har jag lunkat runt i snörusket och julklappskaoset tillsammans med några fina vänner. Vi köpte julklappar till varandra, familj och vänner och så åt vi en lång och alldeles för dyr lunch på Pong. Men det var det värt för gud vad gott det var! Nu ska jag försöka kurera min förkylning med lussebullar och varm choklad. Kram på er ♥
Sophia- fotoblogg

Jättemysiga bilder! Var filmen bra förresten? :)

Svar: Tacktacktack! :D Ja, eller helt okej iallafall...
Viola

2012-12-17 @ 21:10:18
URL: http://byfiia.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: