took a car downtown where the lost boys meet


Nikon D3000 + Nikkor 50mm 1,4G Modell: Ida

Satt uppe halva natten igår och kollade på Brit Awards så jag tog en rejäl sovmorgon idag. Skönt som sjutton! Ska göra absolut ingenting idag förövrigt, bara ta det lugnt, packa och lyssna på bra musik. Värd dag ♥
Semlan-Foto

Grymt snygg blogg! lust att göra bloglovinbyte och jag är inte en sån som slutar följa en efter ett par dagar :D

2012-02-26 @ 08:43:18
URL: http://semlanofc.blogg.se/
Erika

Visst va det awesome att killarna vann en brit? :D Tycker din bloggen är sjukt bra, blir så glad när jag läser den! :D Kram!

2012-02-26 @ 18:58:41
URL: http://belucky.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: