hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar



bästa ↑

Gjort latte 369 gånger, misslyckats med cappuccino, rullat chokladbollar, ätit god lunch, plockat ur disk, plockat i disk, serverat kunder, dukat av. Det är väl ungefär det jag har gjort idag. Jag har börjat få in lite rutiner nu så det flyter på rätt så bra faktiskt :) Fick dessutom ta med mig en massa gott hem gratis, så jag ska ju inte klaga precis, hehehe. Det är himla skönt med fredag måste jag medge iallafall! Hoppas ni har haft en bra dag ♥
Sofia [fotoblogg]

Ser gott ut! (:

2012-03-31 @ 18:11:14
URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: