andas andas allting snurrar runt


från i somras
 
Hej folks! Då var det måndag igen och ännu ett nationellt prov. Nu är det bara några få kvar innan vi får vårat efterlängtade sommarlov och går ut den här skolan för gått. Sjukt egentligen. Man spenderar så mycket tid med de här människorna, och sen helt plötsligt börjar alla i olika skolor och man ses inte som man gjorde innan. Det finns så många fina människor i min klass som jag kommer sakna! Åh, vill inte ens tänka på det. Sommarlovet kommer komma med både bra och dåliga saker i år...

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: