valborg


 
Hej vänner, och glad Valborg på er! Hur ska ni spendera kvällen? Jag drar hem till Agnes runt halv 7 och äter middag med några fina, och sen ska vi nog ta en sväng till brasan i närheten (där man alltid träffar halva området, haha) för att sedan gå hem till Agnes igen. Vi får se hur mycket jag kommer orka vara ute dock, med tanke på att jag stukade foten igår på träningen. Jaja, en jävligt fin kväll kommer det bli i alla fall, puss! ♥

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: