my last days through my iphone


 
Nu är jag hemma i Stockholm igen efter mina dagar nere i Västergötland som har varit så. himla. bra. Det känns som att jag har skrattat konstant de här dagarna och det har varit så härligt! Det finns inte mycket som är roligare än cuper med laget. Att lämna alla igår kändes inte roligt alls, och att komma hem till verkligheten där tråkiga saker måste göras så fort man kommer hem känns rent ut sagt pissigt. Imorgon kommer nog vara en riktigt jobbig dag...
Malin

Fina o härliga bilder! :)

Svar: Tackar!
Viola

2013-07-19 @ 19:52:02
URL: http://summershadow.blogg.se
Isabelle

Gud vad roligt du ser ut och haft det! Och all bj's glass dör vad gott haha

Svar: Ja det var verkligen SÅ kul! Hahaha ja, bästa glassen :D
Viola

2013-07-19 @ 20:31:22
URL: http://bybergstrom.blogg.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: