if you're there i will be blessed


Gammal bild i ny redigering
 
Hej kompisar! Nu har min mormor & morfar anlänt hem till oss. Linnea fyller 18 på söndag så de är här för att fira henne, mysigt. Nästa lass med människor från Västergötland kommer imorgon, och sen ett till på lördag. Det kommer vara fullt hus här hemma, det kan jag lugnt säga, men jag ska försöka hålla er uppdaterade i alla fall! Har förövrigt haft en rätt upp- och nervänd torsdag känslomässigt. Ska ta och sätta på ett avsnitt New girl för att försöka få mina tankar åt annat håll. Puss ♥
Emma

Gud vilken fin bild & fin blogg! :)

Svar: Tusen tusen tack snälla du!
Viola

2013-03-07 @ 22:29:00
URL: http://www.emmas.blogroom.se
A N N A - FOTO & MODE

Himmelskt fin bild!

Svar: Tack snälla snälla du!
Viola

2013-03-10 @ 11:52:01
URL: http://gustavssonanna.devote.se

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: