i will remeber your face, because i am still in love with that place


 
Nu har den sista riktiga skolveckan börjat och den är laddad med prov, inlämningar och redovisningar, så det är väl ungefär det jag ska ägna den här veckan åt. Inte det minsta lilla kul men det är sånt som måste göras! Jag får försöka tänka positivt, för det är ju trots allt bara den här veckan kvar med riktiga lektioner, sen är det över och då kan jag ta det hur jäkla lugnt jag vill!
 
Benjamin Francis Leftwich - Atlas Hands

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: