1 April


Heej!

Hur har ni haft det de två dagar jag inte har bloggat? Igår var jag i stallet till sex oxh sen åkte jag till träningen. Det var en helt okej träning. Inte jätte rolig och inte jätte tråkig. Den var mer rolig än tråkig måste jag väl säga.

Idag har jag utväcklingsamtal. Läskigt. Det är ju 1a April idag så min lärare kanske skämtar om att jag har jätte dåligt betyg eller nått. Men det hoppas jag värkligen inte. Har nån skämtat med er idag? Jag har inte gått på nått riktigt stort skämt idag. Tror jag iaf..
Imorgon och på fredag har vi elevens val om jag inte har nämnt det. Jag har paralympics (typ sport för handikappade, jag är inte handikappad). Vi hade det för ett tag sen också men nu är det typ som en fortsättning. Det är super kul!

Puss på er så länge!

(Juste, glömmde säga att jag ska färga håret brunt ikväll).


Anonym

Viola den går jag allt inte på (att du ska färga håret:).)

Kramar your best friend:)

2009-04-01 @ 15:05:13

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: