15-16 april


Shulululu!

Datan funkade tyvärr inte igår så kunde inte blogga. Men nu är jag här.

Första skoldagen började bra igår, vad jag kommer ihåg. Efter skolan följde iaf Ida och Tora med men hem men först gick vi och köpte världens största maräng (stavning?) och lite annat. Det va skit gott. Höhö. Sen gick vi som vanligt ut och tog lite foton. Tog lite bilder på när vi hoppade bl.a. Sen gick vi till grannen och hoppade studsmatta en stund sen var det matdags. Det blev Blodbudding vilket Ida och Tora tyckte var riktigt bra. Hehe, det är väll okej antar jag. Ida gick hem vid ca. halv 8 och Tora vid ca 10 i 8. Sen kollade jag på Roomservice och Grey's Anatomy.

Idag var skolan helt okej. Gympasalsmålen skulle repareras så vi fick vara utomhus utan ombyte =S. Det var iaf inte så jobbigt. Vi körde bara lite brännboll i typ 30-40 min. Klockan 5 ska jag på fotbollsträning. Kommer bli riktigt skönt att få träna lite xD. Hoppas vi har styrka. Det känns i hela kroppen efter och man känner sej så duktig =).

Jag vet inte.. Ska kanske byta min adidas tröja till grön. Eller vad tycker ni?




Topp och jeans från Gina tricot.
Ha det sköööönt <3

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: