2 April


Hellu!

Solen skiner ute och det är jätte varmt. Så himla  härligt. I skolan hade jag som sakt idrott hela dagen. Vi hade inte paralympics. Men det är ju ändå bara roligare med vanlig idrott ;).
Vid ca. halv 5 kommer Elins föräldrar (+ Elin) och hämtar mej och några andra till forbollen. Träningen börjar % men eftersom vi ska hämta några andra också behöver vi åka en stund tidigare.

Jag hade ju som sakt paralympics/idrott idag så jag hade inte specielt roliga kläder på mej. På vägen hem tog jag lite naturbilder som jag hade tänkt att lägga ut. Jag har fixat lite på picasa med dem men tänkte att ni skulle få säga vilken ni tyckte bäst om.

Första - Utan ram



Andra - Med ramar



Vilken tycker ni bäst om? Jag gillar nog mest den utan ramar. Men ni ska säga vad NI tycker.
På bilden längst upp till höger finns (förhoppningsvis) den sista snön med.

Föresten, vad tycker ni om min nya header? I like (y)(a)
Fabbi

Båda var super fina :) Men gillar nog nummer 2 mest !

Kram <3

2009-04-02 @ 16:01:07
URL: http://fabbii.blogg.se/
Disse

I like the one med ramar ;) <3

2009-04-02 @ 19:12:04
URL: http://hoooon.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: