20 april


Shulululu!

Allt bra? Här är allt bra. Det var en lätt start på veckan. Hade bl.a EQ och musik. Sista lektionen pratade vi lite om trafik. Jag låg typ och sov. Haha, nejdå.. Men nästan x). Är ganska trött måste jag säga. Även fast vi hade sovmorgon fram till halv 9.

Vad händer idag då.. Jo, vid 7 börjar ridningen vilket betyder att jag ska vara i stallet 20 i 7 och behöver åka ca. 5 i halv. Innan dess ska jag mest sitta vid datorn, kanske gör någon läxa och fotar lite. Vi får se hur det blir med det =P.

När jag kom hem började jag med att ta två bilder. På blommor såklart =). Sen gick jag in, tog sista dagens outfitbilden och satte mej och redigerade lite.




                                        How do you like?

Se ya!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: