30 april


Hello!

Vad har ni haft för er idag? Jag slutade skolan 12.20, efter vi hade sjungit in våren. Det är ju stekande hett idag! Perfekt för Valborg. =) Direkt efter skolan åkte jag, Lisa, Tora och Feben till V-by. Vi hade skit kul! Fikade lite på massagotti och shoppade såklart. xD Köpte två linnen. Hade två presentkort för 100 kr styck på H&M så de köpte jag nästan upp. ;) Feben är skitsuktig på mode och vet typ exakt vad man ska ha till vad så hon fick jag mycket hjälp av. Tack Feben! =) Vi åkte hem vid 15.40 ungefär. Skulle vara hemma vid 4 så det blev lagom. Det var en riktig idiot som busschufför på bussen som vi igentligen skulle ta. Jag och Feben sprang som galningar men han typ viftade åt oss och sen körde han iväg!? Aja, tror redan han var försenad för typ 4 min efter kom nästa buss. ;) Så jag kom precis i tid.


     En jätte söt mjukisdress från JC.. I för liten storlek... =(


Jag hittade de perfekta jeansen på Gina. Ååhhh, vill ha dem!! De får inte plats i min plånbok bara


Funderar på att ha klänningen på skolavslutningen. Riktigt söt =) Shortes var bara as balla ;)


                                                   H&M 98 :- tror jag


                                                       H&M 49 :- tror jag

Bildbomb del 3 (igår):









Jag går riúnt i mina gladiatorskor för att vänja mej och mjuka upp dem lite. ;) Nu: Byta om..

Tora

Byxorna va ass snygga på dig hoppas du akn köpa dom i framtiden !<3 ouss på dej !

2009-04-30 @ 18:10:08
URL: http://nallen.blogg.se/
feeben

haha, idag var det skiitkul! :) och tack, jag är inte mode expert men jag älskar att shoppa och matcha grejer tillsammans. :)

2009-04-30 @ 18:22:21
URL: http://altareen.blogg.se/
Ida

hej viola guu vad fina kläder dem passar jätte bra

o bilder var jätte fina!!:)

Kramisar din lilla ida

2009-05-03 @ 19:44:15
URL: http://miniida.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: