4 april


Det har ju varit helt fantastiskt väder idag. Jag kunde gå barbent ner till parken med syster och kusinerna. Så härligt!

I parken tog vi bilder och sen gick vi hem och hämtade pengar för glass och godis. Jag köpte den nya magnumen. Kommer inte ihåg vad den hette. Den var iaf super god! Typ den godaste glassen jag smakat nästan.. Fast den var lite dyr. Den var mindre än en vanlig magnum men kostade 22 kr. Men det var den värd xD.

Här är lite blandade bilder från dagen;



Vi ses imorrn, Hej så länge!


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: