Britains got talant


Vi såg på det här videoklippet i skolan idag. Jag blir gråtfärdig så fort jag ser på det. Att man ska bli mobbad bara pågrundav utseendet. Så sjukt! Kunde inte få in klippet på bloggen så ni kan få länken istället. Titta på det här! Hon har sjukt cool röst! 


När hon föddes hade hon nått litet fel i hjärnan vilket gör att hon lär sej långsamt. Hon har blivit mobbad hela sin uppväxt. Hon är arbetslöd och har inga vänner. Hon har aldrig blivit kysst! Hennes mamma ville att hon skulle söka till "Britains got talant" nån gång i hennes liv. Mamman gick bort nyligen och då bestämde hon sej för att vara med i programet.


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: