Det blev fotboll


Hellue!

Jag fick gå på 4 timmars träningen idag. Jippie! Den var jätte rolig. Det började med att vi hade fotboll i 1 timme. Sen åt vi vid 11 och vid halv 1 hade vi både ätit och haft teori. Sen hade vi fotboll i en och en halv timme. Då var träningen slut men vi gick inte hem. 95-orna hade match så vi stannade kvar och kollade på den. Jag satt och pratade med Erika, Ida, Tora och Agnes. När andra halvlek precis hade börjat fick jag sjuts hem av Toras pappa.

Nu är jag hemma med mina kusiner. De var på Vaxholm underdagen och käkade glass och kollade i affärer. Men nu ska jag inte sitta här och slöa. Det är ju helt otroligt väder så jag, syster och kusinerna ska gå till en park när big sis har duschat klart.

Om jag inte hinner blogga mer idag så måste jag bara säga att ikväll ska jag titta på Robinson som vanligt. Om kusinerna vill det villsäga.






Puss!

Esra

hejsan vivvi jag tucker att dina bilder är fina och coola

2009-04-16 @ 18:37:25

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: