För att ni förstår


Vänner kan man inte ha för många av. Man måste inte ha en bästa vän. Mina vänner finns här för mej och jag finns här för dem. Det är så det ska vara. Ni betyder jätte mycket för mej.

Ni som inte finns med på det här collaget måste också veta att ni betyder jätte mycket för mej!
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Ska vara uppe ganska länge idag tror jag. Imorgon kan man ju sova hur länge man vill. Jag ska nog gå upp en stund innan 10. Då kanske jag hinner blogga innan jag sticker till fotbollsplan och träffar Olivia, Tora och Ida.

Puss och kram skummbanan!

Fabbi

Du betyder oxå :')<333

2009-04-06 @ 08:23:44
URL: http://fabbii.blogg.se/
tora

Du betyder jätte mkt Viola du jag Ida = forever !

2009-04-06 @ 17:35:51
URL: http://nallen.blogg.se/
Anonym

viola du betyder allt för meej

Viola+tora+meej=forever

ps.skulle nt kunna vara utan er.

2009-04-07 @ 08:27:51

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: