Goodmorning!


Ja, godmorgon, gordmorgon. Va tidigt jag gick upp idag. För ungefär 45 minuter sen. Heh, det är tidigt för att vara mej iaf. Klockan 11 ska som sagt jag, Olivia, Tora och Ida cykla till fotbollsplan och köra lite fotboll. Det kommer bli kulish. Ska ta med mej lite pengar så vi kan köpa glass. Jag måste köpa den där Magnum temtation. Så himla mumsig!
Nu ska jag dit snart, ska bara läsa lite bloggar först. C u! <3




Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: