Grilla = vår/sommar


Maten var supergod idag. Det blev grillspett med potatissallad. Jätte gott, förutom att det var senap i potatissalladen så det smakade lite konstigt. Pappa har typ senap i allt han lagar, haha. När jag hade ätit upp gick jag och Linnea ner och hängde upp tvätt och sen satt jag lite vid datan tills Robinson började. Det var ett riktigt spännande avsnitt idag. Bra att Jarmo gick vidare även fast jag hejjade på de blå (parangan?). Jag gillar inte Billing. Jag fattar bara inte varför ingen röstade ut Christian! Är det nån mer än jag, pappa och Linnea som har nått emot honom? Bra, var det iallafall att lagen slogs ihop så att de blåa inte bara var tre. Medans vi satt och kollade på Robinson åt vi Ben&Jerrys som pappa hade köpt, av min önskan, Cheescake Brownie. Den var väldigt god men inte lika god som Cookie dough (stavning?). Jag har bara smakat de och Strawberry cheescake, än så länge ;).

Här är lite bilder från städningen idag. Min grupp städade i som en jätte liten skog där det fanns massor av fina blommor man kunde ta kort på.



Elin

Aah glassen ser god ut!

2009-04-26 @ 12:06:37
URL: http://garderobsrattan.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: