Härligt väder


Hejsan!

Shit vilket fint väder det är idag! Kan det bli bättre? Jag och Fabbi har varit ute och hoppat studsmatta med kortärmat. Så härligt. Fast man blir ganska trött på att hoppa efter ett litet tag så vi tog lite pauser och satte oss och pratade lite, sen gick vi in och satte oss vid datan. Vid ca. halv 5 kom Syzanne hem med vindruvor och jordgubbar. Det är nog det bästa med sommaren! Att få äta jordgubbar titt som tätt. Vi åt iallafall upp nästan allt, hehe. Sen skulle Fabbish till stallet, jag hängde inte med. Det blev lite sent, och mamma har åkt nån stans och kommer hem på söndag så pappa är ensam med mej och Linnea.

Skoldagen började med hemkunskap. Vi gjorde grahamsbröd. Jag, Alimir och Fabbi är i en grupp. Fast det är typ bara jag och Fabbi som jobbar, hehe. De blev iallafall jätte goda. Jag och Fabbi åt dem till mellis sedan, med jordgubb och hallon & rabarbermarmelad. Sheet gott!

Det här hade jag på mej idag:


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: