Stockholm i mitt hjärta!


Heej!

Nu är jag äntligen tillbaka i Stockholm! Veckan i Åre har varit super bra med otroligt fint väder vissa dagar. Jag kunde tyvärr inte blogga nånting där. Koden som man behövde för att internet skulle funka, funkade inte på den här datan. Bajs >.<. Han som vi bodde hos data va as seg också så den gick det typ inte att göra nått på heller. Riktig skit. Aja, nu är jag iaf tillbax och kan blogga lika mycket som förut xD.

Första dan åkte jag med familjen. Andra dan åkte jag med familjen + Agnes familj. tredja dan åkte jag först med familjen och sen med vår kompis Mathilda och min syster. Och fjärde och sista dagen åkte jag med familjen och Emma och Malin. sista dagen åktwe vi inte slalom hela dagen utan åkte för att hyra längdskidor. Det gick väll ganska bra förutom att jag bröt typ halva höger armen och vänster benet. Hahah, nejdå. Men jag skulle typ åka ner för en backe och mamma hade inte riktigt informerat mej om hur vi skulle göra så mina skidor gled isär och jag reagerade som på slalom, att jag plogar. Men det gick inte riktigt som jag hade tänkt och jag typ flög framåt och gjorde vålter(?) typ. Jag skrek som en galning. Haha. Nej men jag könde hur det värkte i höger överarm. Sen kom Linnea farande i full fart rakt imot mej. Ja ba: Hjälp ^.^ slängde mej åt sidan så att hon kunde åka förbi mej. Hehe, sen vurpade hon typ också :P.

Mamma tror iaf att jag typ har skadat muskeln eller nått för det gör inte ont om man rör vid den bara när jag typ tar den uppåt och åt sidorna. Det känns mycket bättre nu iaf.

Varje kväll va vi med vår kkompis Mathilda. Vi hade jätte kul och typ ritade på våra hakor som Humle & Dumle. Haha, det va as kul! På vägen hem satt vi typ i en bil kö i typ två timmar och deyt va nån idiot framför oss som stog typ mellan båda filerna så att ingen kunde köra om honom och han kunde inte köra om nån annan heller. Man ba: Smart taktik ?.

Idag ska jag iaf följa med Hannah till Husbybadet. Det blir kulish. Får lunch hos henne vid 12. Sen har jag fotbollsträning från 5 - halv 7. Skippar stallet idag. Har för ont i armen för att kunna rykta. Då undrar ni säkert om jag kan bada och spela fotboll. Fotboll är fotboll och inte hand/armboll. Simma ska jag testa och se hur det känns. Det är inte riktigt samma sak som att rykta. Eller?

Puss!<3

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: