6 - 1 mot Ängby.






God eftermiddag. 

Vid 11 tiden imorse hade vi match mot Ängby.
Vinst med 6-1, not bad! Tyckte vi var riktigt duktiga. Vårt andra lag hade också match och de vann med 3-1. Inte dumt det heller! :D

Efter matchen åkte jag och mamma till vällingby lite snabbt. Nu är det 70% rabatt på Björnborgtrosor inne på Best of Brands. Kanske tar och köper ett par till om jag hinner, hehe. Man måste ju passa på!
Sandraa'

3-0 faktiskt :D<33

2009-08-23 @ 09:38:51
URL: http://varaoss.blogg.se/
andrea♥

grattis till vinsten! :D

2009-08-24 @ 18:40:55
URL: http://byyness.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: