Badi Budha skriver: §11111111111, till Denise.






Hej hopp! Haft en bra skoldag?
Min har varit bra. Har haft slöjd hela dagen nästan. Sköönt. Nu i 6:an har vi så att man får bestämma själv när man ska ha träslöjd och när man ska ha syslöjd. idag valde jag att ha träslöjd och om 2 veckor (vår nästa slöjdlektion) ska jag ta syslöjd. Då ska jag börja på en klänning. :)

Ikväll är det ridning för min del. Vi komemr antagligen rida ut och hoppas, hoppas, hoppas att vi får gallopera idag! Det är så härligt! :D

Jag vet. Rubriken suger och ni fattar säkert ingenting men jag kom inte på nån. xD

Liisa

SVAR: Hehe okej! Bra att det funkade i alla fall :P <3

2009-08-31 @ 19:33:58
URL: http://theliisa.blogg.se/
elin

Hej! Allt bra med dig idag? kram

2009-09-01 @ 17:01:02
URL: http://elinanimmer.blogg.se/
disseeeeeeeeeeee

Haha,woho! Älska Badi Budha !

2009-09-02 @ 14:21:23

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: