Hemma!



                                                               (över redigerad bild)

Hejsan, har ni haft en bra vecka?
Min har varit jätte rolig. Vi badade, badade, åkte på utflykter och badade igen! Vi åkte också till ett sommar och vattenland som heter Kneipbyn. Det va kuligt!

Sen hände det lite otrevliga saker också.. Jag spydde några gånger, hehe. Vet inte riktigt varför. Mamma och pappa tror att det är stress för imorgon ska jag iväg på en ny sak. Ridläger med Mirre. Hon kommer hit idag så vi kan prata ihop oss lite sa mamma. Jaja, vi ses sen! :D
Liisa

SVAR: tack! :D <3

2009-08-01 @ 19:29:35
URL: http://theliisa.blogg.se/
CHANELLE

SV; okej :)

vad gör dudå?

2009-08-01 @ 21:41:42
URL: http://chanellle.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: