Mörkö 2009.


Tänkte berätta lite om Mörkö nu då.
Vi åkte dit direkt efter zlatancamp vid 3 tiden. Kom fram vid 4-5 tiden och käkade, hade träning, badade och sov. På lördagen hade vi 2 träningar. Efter den första va det bad dags. Vi åkte hotdog (det såg ut som en korv, man satt tre & tre) efter vattenskotern. SKITKUL!! Vi badade också en massa själva och kollade på när tränarna åkte (försökte *host*) vattenskidor och wakeboard. Hehe, vissa va ju bättre än andra om man säger så. xD Sen va det dags för nästa träning. Då va det lite tävling mot sig själv. Gick ganska bra för mej tycker jag. Fick inget pris men är ändå riktigt nöjd. :D Vi kommer ha det där testet några gånger per år och se hur man utvecklas.

Amanda

Hejhej!

Jo då, det är bara bra! hur är det själv då?

2009-08-18 @ 21:52:42
URL: http://amandaahh.blogg.se/
Emma

sv: åh, taack viola. :D:D vad glad jag blir. :) ^^

2009-08-19 @ 11:01:11
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: