Ros i svartvitt.




Tjo på er! Har ni haft en bra dag hittils?
Min har varit sådär.. Har haft ont i huvudet. Jobbigt värre. Inte det bästa när man ska spela fotboll i 20 graders värme..

Senare ikväll är det terminens första ridlektion.
Vi kommer nog skritta ut barbacka. Det kommer bli jätte kul att få träffa alla igen. Och jag hoppas Michan är där! Och Disse.

Vi ses sen!
E M M A

SVAR: du söker på Photofiltre i google ;)

2009-08-10 @ 16:39:13
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: