Sista dagen innan skolan.




Känns väll sådär..
Jag skulle behöva nån månad till. Nu blir det tidiga mornar igen, plugg plugg och lite ledig tid. Usch, jag vill ha SOMMARLOV!

Idag vill jag åka till V-by. Vet dock inte med vem. Vi får se hur det blir med det. Har hittat världens snyggaste skinjacka på H&M som jag hade tänkt köpa (ovan) + lite annat skit som jag vill ha! :) Haha.

Sakerna ovan:

1. Bikbok 299 :-
2. Bikbok 699 :-
3. Shestore 199 :-
(rea)
4. H&M 399 :-
andrea♥

Njaa vet inte riktigt vad jag tycker om de där jeansen.... :P

2009-08-20 @ 22:02:24
URL: http://byyness.blogg.se/
andrea♥

älskar jackan! :D

2009-08-24 @ 21:34:02
URL: http://byyness.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: