Something with bokeh.






Godmorgon!

Idag vaknade jag av att jag behövde gå på toa vid 8 tiden.
Sen stog det en liten kisse utanför toalett dörren så jag tog med henne till mitt rum och gosade lite. Ja, ni hörde rätt! KATTUNGARNA! De är äntligen här. Så sööta! De har redan kissat och ätit och spunnit, så det är jätte bra. Bilder kommer.

Idag ska jag nog vara hemma med katterna lite.
Kanske frågar Hannah om hon vill göra nått. Vi får se. Ikväll har jag ridning vid 7. Den här gången kommer vi få trava lite också. :)

Ha det bra!

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: