Vinbär.






Heej på er! Har ni haft en bra dag?
Jag har spelat fotboll som vanligt. Fast det blev inte så mycket bra fotboll för min del för mina skor är för små. Så efter fotbollskolan åkte jag och pappa till V-by för att köpa ett par nya. Det fanns typ inget i min storlek! Bara en massa grässkor men jag ska ha konstgrässkor. Hmpf.. Vi får åka till Barkarby imorgon.

Efter vi hade varit i V-by åkte vi förbi Saga och tittade till Katterna igen. Två åker nämligen imorgon, tråkigt :( Vi hämtar våra någon gång nästa vecka iallafall. :)


På bilden är det vinbär som ni kanske förstår. Och apropå vinbär så bakade jag och mamma chokladochvinbärsmuffins. Super goda! :D


Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: