Water on CDs.










Vilken gillar ni mest?
Jag blev väldigt nöjd med de här bilderna. Hade turen och fick låna Linneas kamera den här gången, och så fixade jag bättre bakrund. Me like this pics! :D

---

Nu sitter jag och kollar på The fantastic four.
Eller nja, sitter mest och glor på data skärmen som jag har framför mej. xD Ska nog ta och gå ner och hämta lite B&J. Har inte ätit det på vääldigt läänge.

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: