danföredopparedan.






Två härligt juliga bilder som jag tog igår.
Blev de inte fina? Det ser ut som att det är socker på den första bilden. Me like (y).

Idag har varit en fullsmocka dag. Jag och mamma började med att åka till vällingby för att köpa de aldra sista julklapparna. Vi köpte en Aladdinask också som ci ska smaska på imorgon. För imorgon är det ju faktiskt JULAFTON! Tiden har gått så himla snabbt. Nästan så att man hade tappat lite julkänsla, men den kom tillbaka när vi klädde granen idag. Haha, vi var lite sena med den delen. Men nu är allt klart. ;)

Efter det kom Ida, Tora pch Amanda och vi lämnade våra julklappar till varandra. Och öppnade dem, haha. Vi kunde inte vänta! Jag fick iallafall finfina grejer. :)

Ikväll ska jag börja med att se på Anna Anskas jul och sedan blir det Love actually. Den bästa julfilmen, och dessutom en utav mina favorit filmer. Den är bäst! :D

Imorgon blir det nog ingen uppdatering då som ni kanske förstår. Vi börjar med att gå till kyrkan för att få in ännu lite mer julstämning och sedan kommer släkten. Och på kvällen sen ska jag självklart öppna julklapparna. Höjdpunkten på dagen! ;D

Så ha en riktigt bra jul nu alla fina läsare! ♥

Hoo hoo hoo! GOD JUL! ♥

Tora |Fotoblogg|

nej 2 h före dopparedan ;) <3

2009-12-23 @ 22:00:58
URL: http://tpics.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: