hej vinterland.




Hello dear readers. :)
Hade ni en bra skolfri måndag? Det hade jag! Jag var i vällingby med tjejerna och köpte de sista julklapparna. Eller jag har en kvar. ;) Vi kom dit vid halv 1 och kom hem vid halv 5. Så det var en heldag där. När jag kom hem skulle jag ju iväg på sista ridlektionen för året. Så det hanns inte med att blogga.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ikväll ska vi iallafall till Farmor för en liten julmiddag tror jag.

Kram. ♥

E M M A

SVAR: Ja, photoshop tar ganska mycket plats. :) Jag har inte testat alla, men jag skulle rekommendera adobe photoshop elements till dig.

2009-12-22 @ 12:47:41
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: