hello nyårsafton.




Idag är det...
NYÅRSAFTON. 2009 har gått så himla snabbt. Men det har varit ett bra år måste jag säga! ;D

Ikväll ska vi till Familia Svensson! Man har alltid lika kul med dem. Det kommer en annan familj dit också som jag aldrig har träffat, man får hoppas att de är snälla. Hehe. ;)

Jag hade inte tänkt att göra ett sånt där fotoutvecklings collage, men om ni vill ha det så gör jag ett. Så säg bara till! :D

Ses snart ♥

V I L M A

GOTT NYTT ÅR! :D

2009-12-31 @ 15:27:20
URL: http://viilma.blogg.se/
Cajsa

Varsågod.. :)

2009-12-31 @ 17:09:16
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: