min julaftons klädsel.



| Topp, köpt i Italien | kjol, Monki | strumpbyxor, H&M |

Jag tyckte det blev lite tråkigt med bara svart och grått så det fick bli lite rött nagellack. På toppen hade jag också en liten granbrosch (stavning?).

Julklapparna kommer nog upp när jag kommit hem från mormor och morfar, då kan ni få se alla på en gång. Bra va? ;)

Maysen

Va fin kjol! :D <33

2009-12-25 @ 23:28:13
URL: http://levasommysan.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: