Bästa veckan i mitt liv!




Hej alla söta bloggläsare! Hut har ni haft det den här veckan?
Jag har haft det super roligt. Liseberg #2 och massor av fotboll! Jag vill tillbaka nu, nu, nu!

Första matchen spelades mot ett av stockholms bästa lag, Hammarby. Där blev det förlust med 5-0 men vi kämpade som galna tjurar (??). Andar mathcen va mot Göteborgs bästa lag, Jitex. Förlust med 3-0 men vi slet lika hårt. Sen kom en lättare match mot Lidingö, vinst med 1-0. Vi kom alltså 3:a i gruppen vilket betydde att vi gick till B-slutspel. Där vann vi första matchen mot Kunsbacka med  3-0 tror jag. Då gick vi vidare och mötte Borgeby, där vann vi med 2-0. Gick vidare igen och vann med nånting mort CANADA. Det va rätt coolt att spela mot ett utlänsktlag. :D Då va vi i final iallafall, mot nått konstigt lag.. Den förlorade vi med 3-0 tror jag.. Så en andra plats i B, vilket betyder en 22:a plats i Gothia. ;) Vi är riktigt nöjda!

Men vi va ju uppdelade i två lag, jag kom i 2:a laget. Vårt förasta lag kom iallafall 2:a i gruppen vilket betydde att de gick vidare till A-slutspel. Där förlorade de första matchen på straffar mot Enskede. Det va så sorgligt när alla började gråta så jag började också att gråta..

-------

Nu ska jag strax cykla till Maya, vi ska till en pool i närheten och bada lite. Vi ses! :D

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: