Birka & ring.



                                                (jag på bilden, tagen av min syster)

Hej allehopa! Har ni haft en bra dag?
Vi va ute med båten från ca. 11 till 7. Vi åkte till Birka och sedan hem och badade och åkte ring! Det va riktigt roligt! Som ni kanske ser åvan, hehe. Vi trodde att vi hade en såndär ring som man sitter i. Men det va en sån som man ligger på. Men det va bara roligare :D

Satt och kollade på Stora byggslaget för första gången, ganska roligt faktiskt! Men u ska jag kolla på The Bachelorette och läsa lite bloggar, ses! :D
Emma

sv: ja, visst är det bra. :D följer gossip girl oxå och de senaste avsnittev av DH. :D

2009-07-22 @ 22:45:30
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: