Jag vill ha sommar och sol!




Tjohejsan bloggen! Ida och Tora gick hem för en stund sen så nu sitter jag ensam kvar.
Nej men snart är det träning så det kommer bli kul. Inte så jätte bra väder bara.. Är det här verkligen sommar?! Jag vill ha sool! Nån som håller med mej?
Emma

sv: jaa, visst är hon. :D:D



och jag håller med dig till 100% vad gäller din rubrik. ;) :D

2009-07-09 @ 18:43:57
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: