Låttips.




Älskar den här låten! Den har sån underbar text och han sjunger såå fint!

Gillar ni när jag ger låttips? Jag måste ju veta vad ni gillar och inte gillar. Det är ju ni som läser bloggen :)

-----

Skulle behöva lite hjälp med en grej.. Jag är medlem på bloglovin. Men jag har ingen aning om hur man gör så att folk kan "prenumenera" på min blogg. Nån som vet? Tacksamm för hjälp bästa läsare! :D<3
Amanda

Okej, vad kul! ;) jag har inte direkt några planer, sa ut och springa!

2009-07-05 @ 21:56:23
URL: http://amandaahh.blogg.se/
Amanda

Är allt bra med dej idag då? :)

2009-07-06 @ 10:28:00
URL: http://amandaahh.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: