Måndag






Tjohoo! Nu är jag tillbaka från en härlig dag med Elin och katterna ;)
Katterna va lika söta som vanligt (om inte sötare x)) som ni ser ovan. Haha, den här katten som heter Krämfräs(stavning? Det ska alltså va fräs och inte fräsch), det va de nya ägarna som döpte den till det. Såå söt! Han somna i mitt knä och ville inte gå där ifrån! Ååhh, de är såå söta!

Efter besöket hos katterna cyklade jag vidare till Elin. Där fick jag lunch direkt. Sen hoppade vi studsmatta, badade och snackade. Kulkul! Jag fick även prova B&J Phish food. Den va inte så go'. Lite för mycket choklad. :P

Nu ska jag äta.
Fabbi

Gud så söta! :D<33

2009-07-07 @ 12:09:16
URL: http://fabbii.blogg.se/
melissa

nej vad söt :D

2009-07-10 @ 17:24:22
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: