Packning inför Gothia.



                                           (gammal bild)

Godmorgon! Nu håller jag på att packa till Gothia.
Längtar sjukt mycket nu! Det kommer bli så roligt! Imorgon är det vi åker alltså. Jag tror vi åker hem på lördag. Efter det komer jag och familjen åka till Skara sommarland och sedan till Värmland och hälsa på några bekanta. Så ni kommer få va utan mej i lite mer än en vecka. Ska blogga så fort jag hittar internet. ;)

Nej, nu måste jag fortsätta packa. Vi ses! :D

Läs det har innan du kommenterar:

- Skriver du en kommentar, får du alltid en tillbaka
- Kommentarer som är stötande mot mig och mina nära publiceras INTE
- Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges
- Inget i bloggen får kopieras, kopiering kan leda till polisanmälan


Tack för din kommentar och välkommen åter! :)



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Din finfina blogg:


Kommentar: